top of page

לב תפנית בע״מ - יוצרים שינויים בארגונים

מובילים תהליכי שינוי והגדלת רווח

אנו מומחים בביצוע שינוי בארגונים תהליכים כגון: שיפור והתייעלות, הכנסה והטמעה של תעשייה 4.0,  ניהול תפנית (TurnAround), תהליכי Lean, צוותי שיפור, הגדלת מכירות, שיפור ניהול הייצור, ייעול לוגיסטיקה ושרשרת הערך, הנעת עובדים והגברת המוטיבציה, פיתוח עיסקי, פיתוח שווקים חדשים בארץ ובעולם, שינוי תרבות ארגונית ועוד.

דף הבית: Welcome
דף הבית: Services

שרותים

הובלת תהליכי שינוי

היעד שלנו

ביצוע שינויים בחברות כדי להפוך אותם לתחרותיות, על ידי השיטות הכי מעודכנות . אנו מאמינים שכל עובד בחברה יכול להשפיע ולתרום מהניסיון שלו. על ידי גיבוש צוות הנהלה ועובדים אפשר להגיע להתייעלות ושינויים מהותיים בארגונים.

Working Together
Campaign Pitch

תעשייה 4.0

שיפור הרווח, השירות והמוצר -

דרך הטכנולוגיה

ליווי ממוקד להטמעה של תעשייה 4.0.

גיבוש תוכנית עבודה, בדיקת כדאיות, עזרה בבחירת הטכנולוגיה ושיטות העבודה.

החזר מהיר על השקעה, שיפור של עשרות אחוזים בביצועי החברה.

הטמעת תעשייה 4.0 מובילה לשיפור בפרמטרים רבים

להלן מספרים אופייניים מסקר ב 600 חברות שהטמיעו שיטה זו (סקר KPMG 2018).

פרמטרים אופיניים תעשייה 4.0.jpg
Business Meeting

הובלת שינויים בחברה

שיפור והתייעלות

המפתח הוא התהליך

אנו מובילים לשיפור הרווח והפעילות של עסקים, בעזרת שיטות Lean המשלבות איתור מנופי הרווח, הסכמה על מדדי ביצוע מדויקים ועבודה בצוותי שיפור, ברמות השונות של החברה. השיפור שאנו יוצרים אינו רק רווחיות אלא גם בתרבות הארגונית של החברה והמוטיבציה של העובדים, שינוי שנשאר גם לאחר שעבודתנו מסתיימת.

את השינוי אנו מובילים על ידי מתודולוגיות חדשניות שפיתחנו ועם ניסיון של למעלה מ 30 שנה, אנחנו מובילים תהליכים אילו בהצלחה רבה. השיטה הייחודית בה אנו עובדים יוצרת כלים להמשך שיפור והתחדשות העסק בטווח הארוך, גם זמן רב אחרי שהעבודה המשותפת מסתיימת.

Businessman

הובלת תהליכי TurnAround

תוכניות הבראה 

חברות שנמצאות במשבר מתמשך לדוגמה: הפסד כספי זמן ממושך, אין מספיק מכירות, מבנה פיננסי רעוע, עזיבת לקוחות, איכות גרועה, אי עמידה בזמני אספקה, שירות לקוחות לא טוב. נדרש לבצע תוכנית הבראה שלרוב כוללת שינויים בארגון. חברת לב תפנית התמחתה בשירות זה. לליווי 5 שלבים:

1. לימוד הארגון, גיבוש אסטרטגיה ואיתור מנופי רווח. 

2. קביעת מטרות מדידות לשינוי.

3. התאמה וגיבוש המנהלים והעובדים

    ליעדים ומטרות הארגון.

4. ביצוע שינויים, הדרכות. 

5. מעקב ויישום החלטות.

 איציק לב

הקמתי את החברה לב תפנית, לעזרה בביצוע שינויים בחברות. בעל ניסיון של יותר מ- 30 שנה בתפקידים שונים: 20 שנה בתפקידי מנכ״ל בארץ ובחו״ל, התמחות בהובלת שינויים רחבים בחברות בקשיים ובהפיכתם לרווחיות. 
  בעל ידע רב בתחומי המערכות הטכנולוגיות, טכנולוגיות המידע והתקשורת, החקלאות, תעשיות הרהיטים, המזון והפלסטיקה. בתפקידי כיהנתי בתפקידים מגוונים: ניהול תפעול, ניהול פרויקטים שונים, הקמת מפעלים, ניהול צוותי שיווק ומכירות גדולים, לוגיסטיקה רכש ומנהל הנדסה. במצטבר ניהלתי וקלטתי מאות עובדים במהלך הקריירה שלי.

Itzik.jpg

levturnaround@gmail.com | Mobile: +972 54 4546893

Informative Interview

levturnaround@gmail.com | Mobile: +972 54 4546893

bottom of page